「開車時」會講的十句英文1. Man, he%26#39;s as slow as molasses! 天啊,他開車真是有夠慢的。 2. Would you stop being a backseat driver? I don%26#39;t need you to teach me how to drive. 你可不可以不要再囉哩巴嗦了?我不需要你教我怎麼開車。 3. The car behind us is really a qq廣告群發軟體nnoying me. I don%26#39;t 信用貸款know why the driver keeps riding the horn. 我們後面的那輛車真是讓我很受不了。我不曉得他為什麼一直按喇叭。 4. Give me a break! Can he drive or not? I wonder how he got his driver’s license. 你嘛幫幫忙!他到底會不會開車啊?我懷疑他是怎麼考到駕照的 app廣告群發軟體。 5. Why is he tailgating us? 他幹嘛一直跟在我們房屋二胎屁股後面? 6. I%26#39;m almost out of gas. Do you know where the nearest gas station is? 我快沒油了。你知道最近的加油站在哪裡嗎? 7. Fill it up. Unleaded, please. 無鉛汽油加滿,謝謝。 8. Let%26#39;s go for a ride. SEO關鍵字點擊軟體/ Let%26#39;s take a road trip. 我們開車去兜風吧。 9. Sit tight. I%26#39;m G2000gonna floor it! 坐好,我要踩油門加速了! 10. I have to slow it down a little bit. I know that there are some speed traps in this area. 我得把速度放慢一點。我知道這附近有一些測速照相。 發信軟體


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
Plurk
YAHOO!
西服
arrow
arrow
    全站熱搜

    qj63qjpdxw 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()